Požádal vás váš drahý o ruku a vy se už teď ztrácíte ve všech povinnostech, na které nesmíte zapomenout? V dnešním článku vám proto přinášíme pár tipů na to, jak zorganizovat svatbu tak, abyste si ji užily hlavně vy a nezbláznily jste se při jejím plánování.
Vše si zapisujte
Pokud jste se rozhodly zařídit si svatbu od A do Z samy bez pomoci svatební agentury a koordinátorky, pořiďte si co nejdříve speciální diář. Samy to jistě dobře znáte – co je psáno, to je dáno. Můžete si koupit obyčejný sešit, diář či speciální svatební diář. Všechny však splní jediný úkol, a to mít pořádek v tom, co jste již zařídili a co ještě potřebujeme udělat. Úkoly můžete samozřejmě rozdělovat mezi své nejbližší, rodinu, svědky a kamarádky, jen si nezapomeňte poznamenat, kdo co má na starosti. Nebojte se je požádat o pomoc, jistě vám rádi pomohou a vy budete mít čas na obstarání těch nejdůležitějších věcí, které se bez vás neobejdou. Samozřejmě všem pomocníkům určete, do kdy mají svůj úkol splnit tak, aby nevznikly zbytečné problémy.
Online plánování
Kromě diáře vám mohou být dobrým pomocníkem nejrůznější svatební aplikace nebo svatební webové stránky, které vám mohou pomoci zorientovat se v úkolech, které vás čekají… a že jich rozhodně nebude málo.
Časový harmonogram
Při plánování nezapomeňte rozdělit úkoly i na svatební den. V tento den počítejte s tím, že je více než pravděpodobnější, že budete nervózní a na klidu vám nepřidají ani vaši nejbližší, kteří se vás budou neustále ptát, kde co je, kam co mají dát či na jiné další drobnosti. Ve svatební den je proto dobré svěřit svůj mobilní telefon někomu, kdo bude mít nejlepší přehled o vašich plánech a bude znát alespoň většinu hostů. Je možné, že se vám budou hosté snažit dovolat – někteří například nebudou moci najít místo konání svatby nebo budou potřebovat pomoci s něčím s jiným.
A jestliže si chcete svatební přípravy co nejvíce ulehčit, svěřte se do rukou odborníků. Svatební koordinátorka již dávno není znakem luxusu, ale spíše nepostradatelnou součástí větších svateb.
Foto: Pixabay